Wsparcie

Najczęściej zadawane pytania


Masz pytanie, problem? Zapoznaj się z naszym FAQ – najczęściej zadawanymi pytaniami. Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi skontaktuj się z nami.

Aby zamówić serwis wejdź w zakładkę "Serwis", następnie w zakładkę "Zgłoszenia serwisowe", wybierz rodzaj zgłoszenia: "Zgłoszenie awarii", wypełnij formularz i kliknij "Wyślij". Opcjonalnie skorzystaj z bezpośredniego linku:

http://danka.com.pl/serwis/

Pola oznaczone * są obowiązkowe do uzupełnienia - bez nich nie ma możliwości wysłania zgłoszenia.

Aby zamówić toner wejdź w zakładkę „Serwis”, następnie w zakładkę „Zgłoszenia serwisowe”, wybierz rodzaj zgłoszenia: „Zamówienie tonera”, wypełnij formularz i kliknij „Wyślij”. Opcjonalnie skorzystaj z bezpośredniego linku:

http://danka.com.pl/serwis/

Pola oznaczone * są obowiązkowe do uzupełnienia – bez nich nie ma możliwości wysłania zgłoszenia.

Aby zgłosić przegląd wejdź w zakładkę „Serwis”, następnie w zakładkę „Zgłoszenia serwisowe”, wybierz rodzaj zgłoszenia: „Zgłoszenie przeglądu”, wypełnij formularz i kliknij „Wyślij”. Opcjonalnie skorzystaj z bezpośredniego linku:

http://danka.com.pl/serwis/

Pola oznaczone * są obowiązkowe do uzupełnienia – bez nich nie ma możliwości wysłania zgłoszenia.

Aby zgłosić reklamację wejdź w zakładkę „Serwis”, następnie w zakładkę „Zgłoszenia reklamacji”, wybierz rodzaj zgłoszenia: „Zgłoszenie reklamacji urządzenia”, bądź "Zgłoszenie reklamacji tonera", wypełnij formularz i kliknij „Wyślij”. Opcjonalnie skorzystaj z bezpośredniego linku:

http://danka.com.pl/serwis/

Pola oznaczone * są obowiązkowe do uzupełnienia – bez nich nie ma możliwości wysłania zgłoszenia.

Aby sprawdzić licznik w przypadku urządzeń producenta Ricoh wciśnij przycisk " Narzędzia użytkownika/Licznik/Informacje" jak na obrazku poniżej:

caw002s

następnie dotknij pola "Licznik". Tę informację możesz także wydrukować dotykając pola "Drukuj stan liczników", następnie wciśnij "Start"(przycisk do standardowego kopiowania/skanowania).

Aby powrócić do ekranu startowego na urządzeniu wciśnij 2-krotnie pole "Wyjście"

 

W przypadku pozostałych producentów urządzeń prosimy o kontakt pod numerem telefonu : 502-297-161

Pomoc na telefon