Kyocera Net Admin – to aplikacja serwerowa przeznaczona do zarządzania i monitorowania środowiska drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Podstawowe funkcje:
- Automatycznie wyszukanie urządzeń w sieci lokalnej i zdalnej
- Przegląd informacji o urządzeniu (liczniki, wyposażenie, firmware, itp.)
- Możliwość obsługi urządzeń do 10 000 szt.
- Zarządzanie alertami (subskrypcja alertów – błędy, poziomy tonerów)
- Wyświetlanie planów pomieszczeń z naniesionymi urządzeniami
- Wspieranie aplikacji Hypas (instalacja, aktywacja, deinstalacja)
- Tworzenie harmonogramów dla aktualizacji firmware
- Obsługa języka polskiego
Wymagania systemowe
- System operacyjny
- KYOCERA Net Admin 3.1 jest kompatybilny z Windows? XP/Vista/7/8/8.1
- Microsoft Windows? Server 2003 /2003R2/ 2008/2008 R2/2012/2012 R2
- Wymagane oprogramowanie (uwzględnione w pakiecie instalacyjnym)
- PostgreSQL 9.3
- Java SE Runtime Environment7.0
- Przeglądarka internetowa
- KYOCERA Net Admin 3.1 wspiera Microsoft Internet Microsoft Internet Explorer 7 lub nowszy.